Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Empatii člověk v sobě buď má a podvědomě ji používá, nebo ji nemá a pak nějaké její cvičení nemá smysl. :-)

1 0
možnosti

Doporučuju si přečíst například tu studii, na kterou tam odkazuji. Skutečně se ukazuje, že empatie se rozvinout dá.

0 0
možnosti

L74u85d70ě75k 98T86o98n30d36r

16. 2. 2018 13:00

V blougu zcela chybí odpověď na otázku: PROČ bych měl být hodnější člověk. Proč?

Hodný člověk už je hodný, takže nepotřebuje být ještě "hodnější", a hajzlík nemá důvod se měnit. Proč by to dělal? Aby se stal snadnou obětí "hajzlíků"?

0 0
možnosti

Vážený pane, odpověď na tuto otázku tam není záměrně. Je na každém, aby si ji sám zodpověděl.

0 0
možnosti

Kontakty mezi lidmi bych rozdělil na několik stupňů a to díky mým praktickým zkušenostem v byznysu zde i v cizině.

Ten první a nejjednodušší , ́že si zbytek lidí jen prohlížíte a vnímáte je jako okolní kulisy svého života, aniž by se snažili do nich proniknout.

Dalším v řadě je že zbytek národa pozorujete a snažíte se ho racionálně hodnotit bez vlastní zainteresovanosti, to když se nudíte na pláži, nebo v metru,ve vlaku atd.

A další je empatie, kdy člověk nejen druhého pozoruje, ale soucítí s ním, rezonuje, jako by se napojí na jeho myšlení a prožívání a chvíli na sebe zapomene. Neboť to hlavní je v tu chvíli ten druhý. Tento prožitek velmi intenzivně posiluje vaši vnitřní stabilitu a reguluje vztahy k okolí.

Bohužel se od určité doby raději zaobírám empatii zvířat,zejména psů a koček,bo u lidí jsem jí příliš neobjevil...tam bylo hodně já,já,já,já...

1 0
možnosti

J11a74r57a 97R85a84n93k

17. 2. 2018 3:13

VR^, diky Petre:

Bohužel se od určité doby raději zaobírám empatii zvířat,zejména psů a koček,bo u lidí jsem jí příliš neobjevil...tam bylo hodně já,já,já,já...

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 341x
Zajímám se o osobní rozvoj a pozitivní psychologii. Jsem autorem KNIHY ÚSPĚCHŮ a tvůrcem webu o osobním rozvoji www.perkman.cz

Mám rád tzv. evidence-based způsoby, to je výzkumy podložené přístupy v osobním rozvoji a psychologii. Jsem absolvent oboru Podniková ekonomika a management s vedlejší specializací Manažerská psychologie a sociologie. Absolvent kurzu aplikované psychofyziologie (Biofeedback and Self-Regulation) na San Francisco State University a dalších kurzů zaměřených na osobní rozvoj, jako například Relational Mindfulness Training. V současnosti se účastním kurzu Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR).

Seznam rubrik